Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarLayout (Temadesigner)
Hur ändrar jag försäljningsargument / USP?
Hur ändrar jag försäljningsargument / USP?
Uppdaterad för mer än 2 år sedan

Topsektionen är det som finns överst på sidan. Här kan du lägga till försäljningsargument eller USPs.
USP (Unique Selling Point eller Unique Selling Proposition på engelska), eller unik konkurrensfördel på svenska, är de nyckelfaktorer och fördelaktiga egenskaper som skiljer ert företag, era tjänster eller produkter från era konkurrenter. Era USPs markerar vad som gör er annorlunda och som ger era kunder värde, utöver den produkt eller tjänst de köper.

Följ bara stegen nedan för att anpassa designen så som du vill ha den.

  1. Klicka på Layout

  2. Klicka på Hantera

  3. Klicka på "Inställningar"

  4. Scrolla till "Topsektion" eller använd sökfunktionen

  5. Klicka på Topsektion

  6. Scrolla ner till Försäljningsargument och klicka på Hantera

  7. Skriv in vad du önskar att det ska stå och tryck på Enter

  8. Klicka på Spara

  9. Du kommer nu att se dina försäljningsargument överst på sidan (om topsektion är aktiv) Annars så syns det inne på produkten, under köpknappen.

TIPS: Du kan ändra placeringen på försäljningsargumenten / USP:arna genom att klicka och håll i på pilarna ute vid respektive rad och dra det till önskad plats.

Placeringen sker direkt när du släpper pilen


Undrar du över något?
Supporten finns alltid nära till hands på [email protected]

Fick du svar på din fråga?