Topsektionen är det som finns överst på sidan. Här kan du lägga till försäljningsargument eller USPs.
USP (Unique Selling Point eller Unique Selling Proposition på engelska), eller unik konkurrensfördel på svenska, är de nyckelfaktorer och fördelaktiga egenskaper som skiljer ert företag, era tjänster eller produkter från era konkurrenter. Era USPs markerar vad som gör er annorlunda och som ger era kunder värde, utöver den produkt eller tjänst de köper.
Följ bara stegen nedan för att anpassa designen så som du vill ha den.
Klicka på Layout
Klicka på Hantera
Klicka på "Inställningar"
Scrolla till "Topsektion" eller använd sökfunktionen
Klicka på Topsektion
Scrolla ner till Försäljningsargument och klicka på Hantera
Skriv in vad du önskar att det ska stå och tryck på Enter
Klicka på Spara
Du kommer nu att se dina försäljningsargument överst på sidan (om topsektion är aktiv) Annars så syns det inne på produkten, under köpknappen.
TIPS: Du kan ändra placeringen på försäljningsargumenten / USP:arna genom att klicka och håll i på pilarna ute vid respektive rad och dra det till önskad plats.
Placeringen sker direkt när du släpper pilen