Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarApparIntegrationer
Hur hanterar jag PeAccounting?
Hur hanterar jag PeAccounting?
Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Samla bokföring, fakturering, lönehantering, tidrapportering, utläggshantering och koncernkonsolidering.

För att lägga till eller hantera din integration till PeAccounting, följ stegen nedan.

  1. Klicka på Appar

  2. Klicka på Integrationer i navigationsfliken

  3. Klicka på Installera i kolumnen för PeAccounting

  4. Fyll i Company ID och Secret ID

  5. Klicka på Spara

  6. Klart!

För att hantera hur beställningarna ska kopplas samman

  1. Klicka på Appar

  2. Klicka på Integrationer i navigationsfliken

  3. Klicka först på Hantera och sen Inställningar för PeAccounting

  4. Välj vilken orderstatus som ordrarna ska synkas på

För att använda PeAccounting så måste även ett betalsätt kopplas till orderstatusen under integrationer

  1. Klicka på Kassan

  2. Välj ditt betalsätt

  3. Klicka på Avancerat

  4. Välj orderstatus (samma som du valde på integrationen), dvs valde du "När en order godkänns" under integrationen så behöver du även välja "Godkänd" på betalsättet


Undrar du över något?
Supporten finns alltid nära till hands på [email protected]

Fick du svar på din fråga?