Samla bokföring, fakturering, lönehantering, tidrapportering, utläggshantering och koncernkonsolidering.
För att lägga till eller hantera din integration till PeAccounting, följ stegen nedan.
Klicka på Appar
Klicka på Integrationer i navigationsfliken
Klicka på Installera i kolumnen för PeAccounting
Fyll i Company ID och Secret ID
Klicka på Spara
Klart!
För att hantera hur beställningarna ska kopplas samman
Klicka på Appar
Klicka på Integrationer i navigationsfliken
Klicka först på Hantera och sen Inställningar för PeAccounting
Välj vilken orderstatus som ordrarna ska synkas på
För att använda PeAccounting så måste även ett betalsätt kopplas till orderstatusen under integrationer
Klicka på Kassan
Välj ditt betalsätt
Klicka på Avancerat
Välj orderstatus (samma som du valde på integrationen), dvs valde du "När en order godkänns" under integrationen så behöver du även välja "Godkänd" på betalsättet